Härliga nyheter...NAAT

Härmed utnämner jag officiellt mig själv till skid11´as Kryckmongo NR.6!! (dennis>emelie>christian>sanna>chip>filippa)

Efter en krasch i ett hopp blev det skoterpulka till mottagningen med misstankar om bäckenbensfraktur.. Men nej nej nej jag är bara lite mörbultad och kan snart slänga kryckorna. Mohaha :D

Kan även meddela att Adam skrota i samma hopp i förrgår och fick en spricka i tummen och är gipsad. Samt att Anton krasha sådär timmen efter mig, fick åka skoter från och till samma plats som mig, för knäont. Men även de verkar ha gått fint ändå. ;)



Imorgon är det nyårsafton, var rädda om er... många kramar från Filippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0