Hyllning till mig själv.

Hej allihopa!

På grund av mitt enorma bloggintresse och dom numera sinande inläggen på våran super-duper-mega-awesome-blogg så bestämde jag mig att nu börjar det bli dags att skriva ett inlägg för att berätta hur bra jag har det här borta i branäs.

Jag har det skitbra!

Idag har varit en väldigt fin dag. Med tanke på att idag har jag börjat jobba i skidskolan med egna grupper för första gången, åkt ett helt okej puderåk ute i skogen och droppat en säkert 2-3 meter hög klippa samt lyckats sätta min första dubbelcork 1080 mutegrab på bigair-bagen. Dubbelcork 1080 mutegrab! (Jag skrev det två gånger för att jag är ärkenöjd med att jag klarade det, och kan lätt upprepa det flera gånger till.)

Men tyvärr har inte min dag varit helt perfekt, under ett av mina ytterst stiliga hopp lyckades jag knäcka min skida och det har nästan brustit mitt hjärta. Men jag är ändå ganska nöjd för att jag är så bra.

Så nu sitter jag i soffan och och firar min enorma seger (och stora förlust) genom en stor chipspåse, ett 6-pack kokosbollar, en påse polly, en påse tuttifrutti, en 1,5 liter cola och en öl. Jag är så nöjd med mig själv.

Over n' out - O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0