krossad myt och trötta lungor..

okey, vill bara börja med att inleda mitt inlägg med att avleda alla som helst misstankar om att jag och älskvärde kung adam ideskär skulle ha ihop det. Vi stötte bara ihop på dansgolvet, vi var båda fulla, han började smeka min kropp och ja ni vet säkert själva vad jag menar killar.. vem kan motså detta? att vårat förspel sedan fastnade på bild var inte vad jag hade tänkt mig iallafall.. hoppas att adam känner samma. jag har ingen aning om vad som hände senare, somnade i adams knä på HC bussen hem och vaknade i anton rydings säng med anton och fia?.. fia blinkade till mig med ena ögat och visskade "du är så söt när du sover", då klädde jag på mig och sprang hem och grät, våldtäcktsduschade och kollade på sex and the city resten av dagen.
nog om det, jag tänkte även tala om för er i klassen att jag ligger hemma och har lunginflamation, det suger.. är tråkigt att bara ligga still.. jag vill åka skidor!!
vi får se när jag kan åka igen, hoppas jag kan vara med på steg två iallafall. blir nog ingen skidåkning innan dess!
kommer nog upp till sälen i veckan hur som helst.
om vi inte ses får ni ha det asroligt och kör hårt, vi ses när vi ses och hörs när vi hörs.
/JEPPENATOR!

Kommentarer
Postat av: Åsmund :)

hahahaha :P dere svensker ass... kåte som kaniner hele gjengen :)

2010-01-10 @ 00:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0