Skåne!!

Det haglar i Skåne! Vad är det för jävla skit. Så här långt söder ska det vara varmt juh. Här kör vi 8a timmar för att komma hem till vårt kära skåneland men vad får vi för det! halkolyckor och hagel! Tur att vi bytte till vinterdäck Jenny.

Jag och martin har shoppat idag. Det är hans fel att jag handlade ;) Men hans jacka är skitsnygg! Och Ystad är en riktigt mysig stad :D Och det tar  bara 1,5 timmar att ta sig hit. För i skåne finns det juh motorvägar! fast när jag kommer fram säger martin att det har sats upp en helt ny fartkamera som inte är utmärkt! Awesome! Lite skakis för att den ska vara på.... för det vet vi inte... :S
En annan del av historien....
Emelie kommer tidigt som fan på morgonen och bankar sönder min dörr?! Hallå?.. sen dra hon ut mig på stan och tvingar mig sitta och äta en bulle som var dyrare än det lilla bidrag jag får.. kul liksom. men sen å andra sidan, vad göra man inte för de få kvinnor som vill vara i ens närhet.. :D
Nej nej nej!!! Det heter bagel! Du vet sån "bulle" med ett hål i mitten. Och det va du som visade stället, hur ska jag kunna hitta i Ystad! Och Martin tidigt är inte klockan 1 på dagen ;D
Jaja kul har vi i alla fall och inget klår ett underbart PLATT skåneland med långa underbara motorvägar där man kan köra snabbt! Te handel, bagels och shopping ;P men mackor med kalles är bäst!
VI ÄLSKAR SKÅNELAND!! :D:D
Malmö Station...
Någon fick en macka med spott på...
Vi är bara normalstörda... xD
Allt som händer i skåne stannar i skåne.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0