God jävla jul klassen!

Hallå, goddag och hej på dig från klassen (eller utomstående?!) som nu hittat in på våran lilla blogg.
Det är Jesper "jeppenator" Norén som rapporterar live från mamma och pappas sovrum.
Hoppas allt är fint med er där hemma? att ni kommit in i denna julstämning som alla förmodligen hittat in i nu när det är juletider och allt?
klockan är bara 28 minuter ifrån julafton i skrivande stund och jag kan komma ihåg att när jag var liten var jag alltid sådär ivrig att jag knappt kunde sova dagen före julafton.. nu är de inte direkt samma grej längre med julen tyvär.. vad är de som skett? har jag gått och blivit äldre kanske? haha vafasen... detta suger ju
hur som helst tänkte jag skicka en liten julhälsning ut i världen via våran blogg, ni som känner er träffade gå gärna in och skriv lite om eran jul och vad ni gjort så man får se vad alla håller på med nu när vi inte ses så ofta!
jag har tillsammans med några tappra SCoTTare slitit i skidskolan i lindvallen hela veckan med massa assköna glada roliga barn! skidlärare är nog världens roligaste jobb och de känns helt rätt.. fan va bra vi är som ska få ha det såhär hela vintern allesammans!! :D:D
som avslutning på denna lilla julhälsning tänkte jag länka en video som jag kommer ihåg att jag såg som liten, titta och tänk tillbaka!
Sunes Jul - Pulkapappa
sådär, god jävla jul på er, ät mycket pepparkakor och drick en helvetes massa glögg!
tomten finns!!!
/Jeppe

Kommentarer
Postat av: rajden

God jul från mig alla, till dig alla! ;)



Hoppas ni har det fantastiskt idag!

2009-12-24 @ 10:18:27
Postat av: Chip

God Jul allihopa!

Kan ju börja berätta hur min "underbara" julsemester har börjat. Igår så fick sig släkten här nere i Växjö en redigt spännande start på morgonen. Det hela börjar med att jag går ner som vanligt och ska käka frukost, men direkt efter när jag har ätit klart av denna mycket goda frukost börjar jag må riktigt jävla dåligt och börjar få riktigt ont i höften. Minuten senare så svimmar jag rakt ner på köksgolvet vilket fick bra fart på resten av släkten, det kan jag lova! Det som då hade hänt var att jag hade svimmat av smärtorna ifrån höften. Alla får panik samtidigt som jag börjar vakna till liv igen och mår minst sak dåligt. Blir "ambulans-körning" av farsan raka vägen intill akuten där jag fick tillbringa resten av den dagen, och orsaken till denna smärta var dock inge farligt utan det hela hade handlat om ligament skador eller muskelbristningar runt om höften. Så nu har jag fått en schysst cocktail av olika tabletter av läkarn som jag ska knappra på tills vi alla ses igen den 10 jan. Och måste väl också säga att klassen har fått ett nytt "kryck-mongo" genom mig då läkaren sa åt mig att jag måste gå på dessa tills det är bättre!



Hoppas att alla andra har fått en betyldigt bättre start på erat julfirande än mig!



God Jul och Gott Nytt År från Växjö!!

2009-12-24 @ 12:36:52
Postat av: sannabanana

meen Chip! haha, en minst sagt spännande julsemester med andra ord. Va försiktig nu så hoppas vi att du är fit for fight så snart som möjligt!

2009-12-24 @ 13:50:54
Postat av: Matias Aros

Tack jeppe! O god jul på dig med!!

Visst ja e inte med i eran klass men jag e uppdaterad!

Jag har jobbar på denna dag, sen blev det öl med resten av personalen här på skalet!!!

Hadääää gött alla en hälsning från personen som ba e random!!

Cheers!

/Matias!

2009-12-25 @ 02:56:51
URL: http://matiasaros.blogg.se/
Postat av: rajden

invalid 11 förbannelse slår till igen ... hur många har vi haft på kryckor nu? ... 5?



haha, krya på dig chip! ... så ser vi fram emot nyår!

2009-12-25 @ 11:47:54
Postat av: Filippa

Hahaha Chhhiiiiip!

å jag är i Lindvallen,jobbar och väntar på ER!



p.s. nu har shlagergolvet på HC öppnat, å de e NICE!

2009-12-26 @ 09:15:03
URL: http://skidelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0