Har Viktor lagt ner sitt riktiga jag?

Jag satt helt avslappnat i min fotölj och tänkte tillbaka på den ljuva tiden med "Anders och Måns" på kanal ett för ett par år sedan, och en tanke slog mig! Varför inte drömma sig tillbaka med lite klipp ifrån youtube, sagt och gjort så rullar klippen på skärmen men då kom något som gjorde mig rent ut sagt förvånad! Så är det Skid 10 Viktor som är med i allt tumult! Fast denna Viktor jag ser framför mig är en helt annan figur än vad han är nu, han har något konstigt i håret så han ser ut som en avbild av ”Zlatan”. Kanske han har status för än gång skull? Kanske han var skolgårdens så kallad ”Scchteekare”? Kanske är han en förebild för Malmös brats? Eller är det motsatsen? Är han centrum i Malmös getton? Kanske är han skolans pimp som sköter prostitutionen i dom mörka vråna och gränderna? Inte vet jag men jag kan säga att han har en attityd i sin röst när han svarar barskt ”För mig? Öööö… ja gillar WE.”. Visst var han allt lite coolar förr, eller vad säger ni? Ta en titt på denna länk så får ni se fyra full späckade sekunder med Viktor i hans riktiga skepnad!

Han är med Ifrån 7:10 - 7:15 :D

http://www.youtube.com/watch?v=5GsBvEF67wQ

Kommentarer
Postat av: jeppe

HAHAHAHA jäklar alltså, vilken kille han var!

klar och tydlig förändring har skett..

2009-12-14 @ 20:16:48
Postat av: Filippa

STEEEEKAREEE!

2009-12-17 @ 22:47:06
URL: http://skidelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0