Sängarna från HELVETET

Från början: Vi kommer in i vårat rum som vi ska bo i uppe i Idre (Mårten, Love, Chip och Viktor). I detta lilla rum finns enbart 2 våningssängar. dvs 4 sängar. Ilängst ena väggen finns ett pytte fönster uppe i taket. Det är allt som existerar i rummet.  Men värst av  allt är de djävulska sängarna som vi tvingas sova i. Det är nämligen så att ribborna som håller madrassen uppe är för korta/klena så varje gång du lägger dig i sängen riskerar du livet eftersom du när som helst kan falla igenom sängen. Första natten vaknade mårten av ett knak, han hann precis få upp armarna, samtidigt som han vrålade till, för att skydda sig emot de 3 brädor som föll ner emot honom. Totalt föll 9 brädor första natten.
Love skulle senare dagen efter sitta och leka lite med datorn och då händer detta, vad mer måste sägas?



Men jag är inte bitter..

Kommentarer
Postat av: Filippa

HAHAHAHAHA!!!

Och jag som klagar på Mattias stenhårda max 90 säng i bunkern!!!! SOV GOTT! ;)

2009-12-17 @ 17:22:02
URL: http://skidelva.blogg.se/
Postat av: MATTIAS

HAHAHAHAHHAHAH !!!

2009-12-17 @ 19:03:39
Postat av: KG

Hahahaha suckers! Min och Olssons lya i Trysil är redigt nice :D

2009-12-18 @ 18:18:32
Postat av: lassa

hahah!! idres personalboenden är erkänt (läs ökänt) dåliga!=)

2009-12-18 @ 22:14:40
Postat av: Rajden

hahaha, bästa jag hört! ;)



Njut pojkar... ni kommer ha en underbar vinter!



hahaha

2009-12-19 @ 12:18:57
Postat av: lo d

2009-12-20 @ 15:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0