Soppatorsk.

Idag vaknade jag upp och var inte bakis (första dagen det hände sen det blev helt tomt på campus) Jag kände mig ytterst otaggad för att gå upp ur sängen och sätter därmed på Inglourious Basterds.
Mitt i denna helt underbara film så ringer Christian och vill ha skjuts från tågstationen, snäll som jag är åker jag hela vägen till Mora för att hämta upp den underbara pojken.

På väg hem så måste det naturligtvis hända nånting, eller rättare sagt ingenting.
Bilen slutar fungera.
Bensinen är slut.
Så vad gör man? Ringer Filippa och hoppas att hon inte hade hunnit fara.
Det hade hon.
Då ringer man Anny och hoppas att hon är ledig. Hon och Daniella skrattar ut mig och kommer med en dunk bensin 1 timme senare.
Vid den tiden har man hunnit bli hungrig så resan avslutas med en 200 grams Bacon Cheese Burgare på Daisy's.

Sen packa, städa och åka.
Dagen avslutas med ett litet rally (på ungefär en timme)
Gud vad kul det är att sladda.

Nu bastu och imorrn skidor. Jippi!

//The man with a red car and an inverse jacket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0