Klättring och efterlysning

Hej

Idag var vi ett gäng och klättrade i Mora, jag mårten, provade på det för första gången och tyckte det var grymt kul.
Finns risk att det kommer bli en andra gång. Love lyckades även klättra en "väg" som ingen tidigare klarat så den fick äran att heta Skid11 (!). Sen blev det fotboll i hallen tills det slutade med en stukning för en person.
Tänkte även fråga om det är någon som vill beställa något från Backcountry.com med mig? billigare priser där och bra sortiment, sen tillkommer moms men det blir ändå billigare. Ju fler vi är = billigare frakt. Säg till mig imorgon då jag vill skicka beställningen innan Grönklitt.

Sen vill jag efterlysa 2 saker

- En klocka Stor dykarklocka i metall. Senast sed i Penthouse

- Min externa hårddisk (Inte den stora som det är skrivet på) Liten svart WD. Då det finns mycket serier och filmer på den så vore jag glad om något sett den.

God Natt folk

eder Mårten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0