Rubrikjävel

Jaha, så var det dags för mig att ge mig i det här. Självklart har jag tänkt igenom det jag ska skriva noga. Jag tycker vi behöver lite nytänkande, lite nytt, nått som rör om i grytan. Därför kommer jag en gång i veckan ha en "det ryktas lista" där jag helt enkelt hänger ut personer och skriver och säger det som alla trodde att ingen vågade.
Det ryktas nr1
- Om att Filippa ring, helt självmant, har valt att byta boende med Jonas i Lindvallen för att hon är rädd att Mattias av misstag ska sätta på Jonas nån gång när de båda är fulla kommer hem och Jonas "av ett rent fyllemisstag" har klätt av sig naken och lagt sig i Mattias säng..
- Om att Emelie Albrekt inte alls har brutit foten utan helt enkelt fejkat skada för att även hon gillar att röra om i grytan och, jag citerar, "gillar uppståndelsen"..
- Om att KG Skitenhjelm ska ha hotat sig in i Trysil..
- Om att Adam "jag är hård, besynnerlig, snygg och cool" Ideskär är livrädd för Carl-Johan "jag är söt, snäll och gullig" Eneflo..
- Om att Emelie Detmer, av ren svartsjuka, planerare ett mord på CJs förra flickvän Helena Eriksson..
- Om att CJ hoppas på en tvåetta med Emelie och Helena..
- Om att Love och Jenny, trots att de tidigare ska ha sagt att de skulle vara i Norrköping, ska ha setts gå hand i i hand i Venedig(!)..
xoxo Gossip Girl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags att uppdatera!

2009-11-17 @ 12:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0