Skid 11 i SVT

Helgen enligt mig har varit kul men slitsam. Antar att det är en hel del som går runt med träningvärk i benen igår efter allt jä**a trampande i landningen.
När finalerna drog igång efter sjukt många timmar var det riktigt skoj och då glömde jag lixom bort allt de jobbiga innan.

Dåligt att Jon Olsson inte fick mer poäng för sitt första åk.
Norsken Håtveit vann och gjorde det med STIL! 


I helgen har vi:

Levt på Pizza.. check (för övrigt har jag nu ca 120 pizzor i min bil)

Hållt oss odödliga med Red Bull.. check

Skottat och trampat snö till förbannelse.. check

Sätt åkare göra HÅL i vår landning.. check

Inte sovit men druckit mer Red bull.. check

Skrattat och haft kul.. check

Lyssnat på nator..grymt jobb med både micken på dan och glaset på kvällen,
men nu får du allt va tyst ett tag framöver.. check

Efterfesten.

Jugge skulle få 500 spänn om han slickade Tom Wallich på bröstet, tror ni han gjorde det?
KG skulle promt vinna över Wallich i armbrytning, hur gick de?
Linn raggade på åkare i Riders Room hela dagen, gick hon hem ensam, vad tror ni?
Vad hände mer?

/Filippa


Kommentarer
Postat av: KG

Ölhävning, inte armbrytning ;)

2009-11-23 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0