Sörjdag eller skiddag?

Skoj skiddag med mycke railning i Tandådalen för vissa!
Och som sagt sörjdag av Centrumgrillen för resten som blev kvar i Orsa...(?)

Stora backen i Tandådalen var idag tyvärr rätt isig i översta halvan men riktigt skön resten. Olsson, Chip, Daniel, Alexandra och Mårten köttade på i pisten heeela dagen.
Medans Jag, Jenny, Mattias, Jeppe och Jonas började i pisten men ägnade sen stor tid vid railsen. Med Jeppe och Mattias som lärare för oss andra nybörjare.

Kommentar i efterhand av Jonas
"Jag har alltid tyckt att dom som railar är värsta töntarna,men de är ju riktigt kul"

I bilen på väg hem (stora doris) höll vi våra trötta hjärnor vakna med hjälp av negerskämt, alla barnen - skämt och blondinskämt. Humor på hög nivå :)


Lunchbuffé "Om man lutar sig till höger får man i sig liite till"
Glöm inte att läsa på tröjan !




Woho, för jag lärde mig 2,70 av idag


I helgen är det reseledarutbildning i Grönklitt med start imorgon som gäller!


/Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0