SVININFLUENSAN!

Nu har turen kommit till oss...
Det är dags att vaccinera sig för den nya influensan (SVININFLUENSAN) aka (H1N1).

Det gäller ju att ta så många olika sprutor som möjligt under livet och därför har både jag själv och min partner in crime Karl Green bestämt oss för att ta detta vaccin.

Men frågorna är många.. som tex:
Kommer vi få ont i armen?
Kommer vi bli sjuka?
Kommer vi kunna delta i fystestet imorgon?
Är hon som vaccinerar oss snygg?
Har hon thight "sexy nurse" Dress?

Men viktigast av allt!!!!
Kommer vi att börja gå baklänges som denna olyckliga tjej?





vad har du för erfarenhet av detta?
kommentera med åsikter och värderingar!

 

 


och glöm inte, VAR FLEXIBEL
/Jeppe och KG

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu ska jag åka och ta mitt samhälls ansvar och minska risken för att själv få knorr!

2009-11-17 @ 12:44:03
Postat av: Filippa Ring

Än så länge går jag framåt! känns bra

2009-11-17 @ 17:56:54
Postat av: Filippa

Än så länge går jag framåt! känns bra

2009-11-17 @ 17:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0