WAZZUPPP!!

yes, nu sitter jag framför datorn igen! SWEEET!
efter en lååång och jobbig dag som idag så förtjänar man faktiskt att sitta still och chilla lite med godis, läsk och freeride.se!

idag har varit en speciell dag, en väldigt rolig speciell dag.

det lilla kompisgänget Jesper(jagsjälv), Filippa Ring, Mattias Larsson och My Cosmo bestämde sig att åka i en bil upp till TANDÅDALEN på deras öppningsdag. Självklart var det inte bara vi som åkte men vi är de som bor i filippas lägenhet där hon ska bo i vinter!

Jag har blivit placerad på BPA! det kan sammanfattas som ett läskigt spökhus mitt ute i skogen, där det ska bo 14 personer i princip på varandra som ska dela på ett kök och gemensam dusch! Kan gå hur som helst känner jag! MEN, kommer nog bli sjukt sweet! Imorgon får jag veta vem mera från klassen som ska bo med mig där ute.

åter till tandådalen, vi har åkt där hela dagen och det var GRYMT! vädret var väl sisådär, en blandning av blötsnö, regn, hagel och starka vindar gjorde att jag själv valde att bara chilla på railsen och öva på mina railskillzzz så jag blir lika duktig som TOM WALLISCH! medans alla andra agerade pisträcers och åkte fort som fan hela dagen!

nu ska vi snart sova och så ska vi göra om detta imorgon med! Helt otroligt vad kul!

är uppe i 3 skiddagar i år nu! WOHO,  imorgon blir det 4a!
peace
/JEPPENATOOOORR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0